Ο Andy Tudor μιλάει για μία διαφορετική οπτική σχετικά με τους αγώνες αυτοκινήτων

Ως επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος του Need For Speed Shift 2, ο κύριος Tudor, σε συνέντευξή του στο Eurogamer, κάνει μία επισκόπηση της κατάστασης που επικρατεί στα μεγάλα παιχνίδια της κατηγορίας αγώνων αυτοκινήτου, και δηλώνει ότι το βάρος στα παιχνίδια αυτά έχει μετακινηθεί στο να μαζεύει λεφτά ο παίκτης ώστε να αυξήσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που κατέχει.
"Η όλη φάση πλέον θυμίζει κάποιον που κάνει συλλογή γραμματοσήμων. Η πραγματική διασκέδαση σε αυτά τα παιχνίδια θα έπρεπε να είναι η εμπειρία πίσω από το τιμόνι, αλλα αυτά έχουν μετατραπέι σε ένα ανελέητο grinding για τη συλλογή χρημάτων και τον εμπλουτισμό του garage. Tα παιχνιδια αποτελούν πλέον περισσότερο εγκυκλοπαίδειες αυτοκινήτων και λιγότερο διασκεδαστικές εμπειρίες"
Και αναφερόμενος στο ποια είναι η δική του οπτική, συνεχίζει:

"Εμείς στο NFS Shift 2 δεν πρόκειται να βάλουμε 1000 άσχετα μεταξύ τους αυτοκίνητα. Αυτο που επιδιώκουμε είναι να προσφέρουμε μία πλούσια εμπειρία πίσω από το τιμόνι και μόνο. Τα αυτοκίνητα θα είναι σχετικά μεταξύ τους, απολαυστικά στην οδήγηση και πλήρως παραμετροποιήσιμα κατά το δοκούν. Και συνολικά, σκοπός μας είναι να εμπλουτίζουμε την κεντρική και ουσιαστική εμπειρία του παιχνιδιού και όχι να προσθέσουμε τις πέντε διαφορετικές παραλλαγές ενός Toyota του 1988"
Το Need for Speed Shift 2 θα κυκλοφορήσει για PC, Χbox 360 και PS3 την άνοιξη του 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου