Ο Dennis Durkin, γενικός διευθυντής και επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών για το Xbox, της Microsoft, δήλωσε ενώπιον επενδυτών, ότι το Kinect - το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν βιντεοπαιχνίδια χωρίς να χρησιμοποιούν joystick- παρουσιάζει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες για στοχοθετημένες διαφημίσεις εμπορικών προϊόντων.
Το σύστημα Kinect είναι μια φωτογραφική μηχανή, που συνδέεται -περιφερειακά- στην κονσόλα Xbox 360 και επιτρέπει στους παίκτες να ελέγχουν τα παιχνίδια μόνο με κινήσεις του σώματος. Το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και προσαρμόζει τις κινήσεις των παικτών και των χαρακτηριστικών τους.
Η εν λόγω τεχνολογία, μπορεί να χρησιμεύσει, επίσης, πέρα από τους σκοπούς αυτούς, τόνισε ο Durkin.
"Μπορούμε να φροντίσουμε να παρουσιάζουμε το περιεχόμενο, με βάση το ποιος είσαι", είπε ο Durkin.
"Πόσοι άνθρωποι βρίσκονται στο δωμάτιο, όταν εμφανίζεται μια διαφήμιση;
Πόσα άτομα βρίσκονται στο δωμάτιο, όταν παίζεται το το παιχνίδι;
Όταν προσθέτετε αυτό το είδος της συσκευής σε ένα σαλόνι, υπάρχει μια δέσμη επιχειρηματικών ευκαιριών που έρχονται σε αυτό", πρόσθεσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου